Höppeträning!

Kom precis hem från stallet. Åkte dit 4 och kom hem halv 10, är inte de härligt?! Hoppträning stod på schemat idag och ooh så bra det gick =)

Va med i en ny grupp idag, kändes skitbra och allt flöt på bättre. Tränaren sa att vi platsade bättre där så ska hädanefter hoppa i den gruppen!
Innan träningen sa jag till tjejerna i stallet "hoppas vi ska hoppa bana", och givetvis så stod de en liten bana uppställd när vi kom fram ;) Så idag har vi helt enkelt tränat på bana med kombination, 90cm. Lille kraken va jätteglad idag, vilket jag också blev. Hade skitskoj faktiskt! :) Även om han va rätt het, drog mkt och hoppade raketskutt! ^^
Fick lovord från tränaren denna gången också, nästan lite pinsamt.. Hatar att få beröm inför andra :P Speciellt när han sa "Du har så otroligt bra balans att jag knappt tror den kan bli bättre! Ni andra borde kolla på Felicia och lära er för det är vad varje hoppryttare borde sträva mot". Blev sjukt glad, men ändå ;)
Han kom även fram till mig efter träningen och gav oss massa beröm för hur snabbt boffe utvecklats, han trodde knappt det va sant ;) Han har vart med från första skuttet när Boffe inte ens kunde galoppera ordentligt, och nu hoppar han banor i galopp med sjuuk bakbensteknik och gör fina "omhoppningssvängar". Han har aldrig sett en så fin travare sa han :)

Fick även fina kommentarer från läktaren när jag red förbi. Känslan när nån man inte känner säger "Det där är en travare, det trodde ni inte va?!" "vilket steg han har" "Vilken sits hon har" osv sitter rätt fint ;)


Hatar att skryta, men ibland måste man ju gotta sig i den beröm man får, eller vad säger ni? :) Och Boffe är faktiskt värd att skryta om!

Kommentarer
Postat av: josefine

SV: Vanliga windows movier maker =)

2011-11-30 @ 22:06:19
URL: http://minfux.blogg.se/
Postat av: josefine

SV: Jag vet inte vilken version du har, men de är lite krångligt ibland att spara för om man trycker på vanliga "spara som" så sparas det som movie maker-dokument, och de funkar inte. Man måste spara det som färdigt projekt typ. Minns inte riktigt hur man gjorde de, för numera så har jag nyaste vilket gör att jag kan klicka direkt på en youtube-ikon som gör att den förs ut på youtube direkt, och sen sparas den automatiskt på datorn.

2011-11-30 @ 22:10:29
URL: http://minfux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0