say whaat?

Jag är så gaaalet jäkla stolt så jag tror jag storknar! Kan knappt fatta att de är sant! För 8 månader sedan va boffe bara skrittad och travad i skogen, och nu är han traktens mest omtalade ridtravare! Vi är värsta kändisarna typ ;) Får höra flera dagar i veckan att kompisars kompis hit och dit kommenterat min fina travis. Folk som jag inte ens känner! Oj vad nöjd man blir då :D

Blev så otroligt taggad idag. Förut när jag red dressyrpass i ridhuset frågade en av stalltjejerna när jag ska börja tävla i dressyr, "är de inte dags snart?". Känns helt ofattbart! Kan stolt meddela att jag och Boff är redo för en L:c. Galet! Fick den känslan idag. HAN ÄR SÅ JÄVLA DUKTIG! :')
Målet va att ha startat en L:c innan året är slut, och nu är de september, vilket betyder att vi är flera månader före ;)

Även om galoppen inte är klockren så tar han båda utan bråk, i hyfsad fart och på volt. För 3 veckor sedan kunde han bara galoppera på rakt spår i okontrollerbar hastighet!! NÖJD!
Dessutom har han så stort plus för traven så jag tror vi skulle klara en L:c hur lätt som helst =) Får väl se när de blir av, men väntar nog några veckor till iaf!

happy girl =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0