Söndag

Segsegseg dag! Aldrig blir de som man tänkt sig! Skulle vart hästledig idag, men så blir det nog inte. Tjejerna i stallet ska rida tsm och sen grilla och snacka skit, borde ju faktiskt va med på de! Antagligen blir är de ridhuset som gäller eftersom de är så tråkigt väder.. Känner mig inte allt för taggad, men får nog ta mig i kragen!

Igår red jag ut med Anna och Bazo, blev rätt hårt så får nog bli lite lugnare idag. Vi hoppade lite "naturhinder" och klättrade. Blev mkt galopp och Boffe va helt slut när vi kom hem. 1 tim å en kvart va vi ute tror jag.
Hade en riktig såndär slappdag i stallet igår, va där 6 timmar. Va galet seg igår också, just för att de aldrig blir som man tänkt sig..!

Fattar inte att jag kan prioritera ngn annan framför hästarna. Hädanefter är dom nr 1.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0