Pusha varandra!

I've said it before...

Efter att ha bloggat i en månad så har jag märkt att det finns mycket häst-bloggare som har väldigt bestämda åsikter. Mycket kommentarer som jag får, och alla andra också för den delen, är negativa och tråkiga kommentarer. "Du ska göra si och så, du gör fel, man kan inte göra så, det är taskit mot hästen, bla bla bla" Är trött på folk med taskig attityd! Kan man inte va lite mer positiv och pusha varandra istället! Jag skulle inte vilja att folk tycker jag är en otrevlig bitch, därför beter jag mig inte som det heller. Visst, tips och kommentarer tas tacksamt emot, men välj orden väl istället för att tagga till! =)

Därför blev jag glad när jag fick denna kommentaren ang detta inlägget. Har ingen aning om vem denna tjejen är, och hon vet nog inte vem jag är heller, men ändå "bryr" hon sig. Mycket tacksamt!


Linda om Jag klarar inte detta ensam!:

hittade till din blogg av en slump när jag sökte på ridtravare ..
Vilken fruktansvärd historia med din häst :(
Har en kompis som lämnade bort sin häst på foder och fick hem den i typ samma skick som din ! Vilka rötägg det finns .
Hoppas du "får tillbaka" din häst som han var , men det kan komma flashbacks för honom likaväl som för dig !
Kämpa på ... Kram


Tack för din omtanke Linda! Hoppas du kikar in på bloggen igen nån gång! =)




Pusha varandra istället för att rata!


Kommentarer
Postat av: Linda ;)

Kul att du gillade mitt svar ! kikar in på din blogg varje dag :) Kram

2011-02-08 @ 16:53:28
URL: http://lindalejsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0